Promosi Pakej Photography Perkahwinan 2014

Kepada anda telah mengambil  Promosi Pakej Photography untuk Majilis Bertunang 2014. Anda mungkin juga mencari photographer untuk majlis akad nikah dan majlis bersanding (majlis recepsi ) dan juga sesi outdoor photography . Kepada anda yang ingin mencari photographer untuk majlis perkahwinan ketika musim persekolahan. Sekarang adalah waktu terbaik untuk anda dapatkan photographer untuk majlis perkahwinan anda.  Dapatkan promosi pakej photography untuk majlis perkahwinan 2014  dengan harga yang berpatutan sekarang! 


Photography malis nikah dan majlis recepsi
Promosi Photography untuk Majlis Nikah dan Majlis Recepsi 2014
Promosi photography perkahwinan ini terbahagi kepada dua iaitu  #PAKEJRM1900 dan #PAKEJRM1700. Anda boleh pilih untuk bajet perkahwinan anda.

Anda boleh melihat portfolio photographer untuk majlis perkahwinan anda di enshahdi flickr  atau anda boleh google enshahdi .  Anda juga boleh call atau whatapp : enshahdi 016 9001228 untuk tempahan photography perkahwinan anda.

Promosi photography perkahwinan 2014 ini di tawarkan kepada yang berada disekitar Kuala Lumpur , Selangor, Melaka Negeri Sembilan dan Perak. ( tertakluk pada terma dan syarat ).



Sekiranya anda ingin mencari videographer untuk merakam majlis perkahwinan 2014 anda. Anda boleh Dapatkan di sini - Promosi Pakej Videography Murah Terhad untuk 5 pasangan sahaja.


























Tiada ulasan:

Catat Ulasan