Promosi Photography Murah Majlis Bertunang 2014 / 2015

Bertunang adalah diantara detik - detik yang bersejarah didalam hidup seseorang yang mana ia merupakan satu detik penting yang menunjukkan seseorang itu sudah bersedia untuk ke jinjang pelamin atau berkahwin, dan sebolehnya kita mahu merakamkan detik - detik indah yang bersejarah didalam hidup kita untuk kenang - kenangan di masa akan datang.  


Tidak semestinya perlu majlis besar - besaran, majlis pertunangan yang ringkas juga patut dikenang.  Kami di ENS STUDIO sedang melangsungkan Promosi Photography Murah Majlis Bertunang bagi tahun 2014 / 2015, terhad untuk 10 pasangan.  Jadi, jika anda berhasrat untuk mengadakan majlis pertunangan, boleh la hubungi kami di 016 900 1228 melalui whatsapp atau call bagi mendapatkan maklumat yang lebih lanjut.



Promosi photografi, promosi photograhy murah, photo murah, pakej fotografi murah pertunangan, majlis bertunang, pakej photography termurah, pakej fotografi Kuala Lumpur, pakej bertunang murah, pakej pertunangan murah, fotografi murah, photography murah kuala lumpur, promosi photography murah majlis bertunang, ENS STUDIO, enshahdi, sesi photography murah, photoshoot bertunang murah, pakej-pakej fotografi murah 2014, pakej fotografi 2015, promosi photography 2015



Promosi Photography Murah Majlis Bertunang bagi tahun 2014 / 2015 sedang berlangsung.  Bagi yang merancang untuk mengadakan majlis pertunangan dan masih mencari-cari pakej - pakej photography murah untuk majlis pertunangan anda, masih belum terlambat kerana kita masih ada beberapa kekosongan lagi untuk pakej Promosi Photography Murah Majlis Bertunang ini.  Bagi yang ingin melihat sampel - sampel hasil buah tangan kami di ENS STUDIO, boleh melawati Flickr kami.

Anda boleh SMS atau Whatsapp butiran berkenaan majlis anda atau Call kami di 016 900 1228 untuk maklumat lebih lanjut.  Anda juga boleh email butiran berkenaan majlis anda seperti: NAMA, TARIKH MAJLIS, WAKTU & TEMPAT MAJLIS BERLANGSUNG.


atau 



Sekiranya anda ingin photographer untuk majlis akad nikah dan majlis sanding ( majlis recepsi ) dapatkan pakej : Promosi Pakej Photograpy Perkahwinan 2014.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan